در مورد مدیریت پرسنل و کارگران چه اطلاعاتی دارید؟
مدیریت پرسنل و کارگران یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت سازمانها است. این عملیات شامل بخشهای مختلفی مانند طراحی و نظارت بر فرایندهای استخدام، مدیریت مالی و مزایا، ارتقا دانش و توانمندیهای پرسنل، ایجاد روابط حرفهای، تجربه کارکنان و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت منابع انسانی میباشد.
سامانه مدیریت پرسنل و کارگران به دنبال اهدافی مانند:
- استخدام کارکنان مؤثر و کارآمد
- بهینهسازی عملکرد سازمان
- انتخاب بهتر افراد و ورود آنها به محیط کار مناسب
- افزایش نوآوری و همراهی با کاربردیترین سیستمهای مدیریت پرسنل شامل نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی (Talent Management)، سامانههای پورتال هویت کاربری (Total Identity Management) و یا سیستم حضور و غیاب (People Attendance System)
- مدیریت پرسنل با سیستمهای اعتبار سنجی و تحلیل کارکرد ماهانه کارکنان
- برنامهریزی و ارتقا دانش و توانمندی کارکنان، با استفاده از دورههای آموزشی حرفهای و آموزشی و مربیگری برای توسعه کارکنان
- تصمیمگیری بهموقع و مطالعاتی برای شناسایی نیازهای سازمان و کارکنان
- تحلیل کارکرد و عملکرد سازمان
- برقراری روابط حرفهای با کارکنان و ایجاد محیط کار صمیمی است
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید