نظارت
فرآیند نظارت ، امکان انجام فرآیندهای نظارت به صورت شفاف و مستند و ایجاد تعاملات بیشتر را بین ناظران و پیمانکاران ارائه می نماید تا علاوه بر جمع آوری اطلاعات کامل نظارتی از پروژه ها و پیمانکاران تائید صلاحیت شده و مورد تایید، گردش های مربوطه را به صورت کاملا الکترونیک و آنلاین مدیریت و مشاهده نمایند و کارشناسان محترم سازمان نیز بر فعالیت پیمانکار و همچنین پرونده های در دست اقدام ناظران، نظارت کامل داشته باشند.
برخی قابلیت های نظارت
- امکان چاپ فرم ها بعد از تکمیل به صورت شناسنامه نظارتی
- مدیریت ایجاد فرم ها و امکان تکمیل فرم های نظارتی به صورت آفلاین در نقاط فاقد اینترنت
- ایجاد ارتباط دو سویه بین پیمانکار و ناظر و ارسال عیوب ثبت شده برای پیمانکار
- امکان ثبت درخواست بازدید مجدد توسط پیمانکار پس از رفع عیب
- بررسی لیست فرم های مربوط به آن پروژه، تأیید(در صورت تکمیل تمام آیتم ها) یا ارجاع به پیمانکار جهت بررسی
- امکان پیوست انواع مستندات در هر مرحله از فرایند نظارت و بایگانی الکترونیک آن
- امکان ثبت گزارش
- مراحل مختلف بازدید پروژه