برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک و فعالیت در عرصه ی آنلاین اولین گام ایجاد یک سایت اینترنتی  می باشد. در هنگام طراحی سایت اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید نیازها و خدماتی می باشد که می خواهید به کاربران خود ارائه دهید. نکته ی دیگر این است که سایت باید مطابق با فرهنگ بومی شهر شما طراحی و پیاده سازی شود. ققنوس با داشتن تخصص و تجربه کافی در این زمینه توانایی طراحی و پیاده سازی انواع وب سرویس ها و سرویس های آنلاین را دارا می باشد.

طراحی-وبسایت

طراحی و توسعه وب سایت

افزایش مخاطبان شما

سئو

سئو و بهینه سازی سایت

افزایش آمار بازدید از سایت

تولید-محتوا

سفارش تولید محتوا

کسب اعتماد مشتریان

موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل

افزایش مشتریان وفادار

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

سئو به مجموعه راهکارها و روش هایی گفته می شود که به وسیله رعایت و پیاده سازی آن ها می توانید رتبه و جایگاه سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو ارتقاء دهید. مهم ترین اقدام بعد از طراحی و پیاده سازی سایت استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت می باشد. لازمه ی هر کسب و کار آنلاینی دیده شدن توسط مشتریان و افزایش امار بازدید سایت می باشد. مهم ترین وسیله ای که به کمک ان می توانید سایت اینترنتی خود را در صدر لینک های نتایج جستجوی گوگل قرار دهید اجرا و پیاده سازی قوانین سئو و بهینه سازی سایت می باشد. برندینگ، تبلیغات در گوگل وشبکه های اجتماعی به همراه سئو می تواند به شما در موفقیت کسب و کار آنلاینتان کمک ویژه ای نماید. ققنوس انتخاب مطمئنی برای بررسی و ارتقای سئو سایت شما می باشد.

سئو و تولید محتوا

یکی از روش های مهم و تاثیرگذار برای بهبود سئو سایت و  ارتقاء رتبه بندی در گوگل تولید محتوای بهینه شده می باشد. مهم ترین نکته ای که در هنگام تولید محتوا باید به ان توجه کرد هدفمند بودن نوشته می باشد. یعنی باید تعیین کنید که هدف از نوشتن و تولید محتوا چه چیزی است؟ آیا می خواهید نکاتی را به مخاطبین خود آموزش بدهید، آیا می خواهید برای تولید لینک و یا جذب مشتریان جدید اقدام به تولید محتوا نمایید و یا به هر دلیل دیگری، بنابراین نوشته باید برای تحقق هدف مشخصی تولید و نگارش شود.

محتوا باید منطبق بر قوانین و تکنیک های سئو نوشته و منتشر شود و از انتشار محتوایی با موضوع و متن تکراری با سایر وبلاگ ها و وب سایت ها نیز خودداری نمایید.

برخی از نمونه کارهای طراحی وب سایت