شناسایی و ایجاد لیست های پیمانکاران، مشاوران، تامین کنندگان و سازندگان واجد شرایط باعث کاهش ریسک اجرای پروژه ها و خرید کالا می گردد. با استفاده از پیمان انواع لیست های کوتاه را تحت یک سامانه و به صورت کاملا بومی سازی شده مدیریت نمایید. مدیریت تایید صلاحیت در سامانه پیمان برای ارزیابی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران، مشاوران، تامین کنندگان و سازندگان در صنایع مختلف طراحی و پیاده سازی گردیده است.
با استفاده از این قابلیت و دريافت آنلاين اطلاعات پيمانكاران، مشاوران، تأمین كنندگان و سازندگان از طریق فرم های خوداظهاری میتوان با تنظيم و مدیریت لیست های کوتاه و رتبه بندی متقاضیان باعث کاهش ریسک در انتخاب پیمانکاران، مشاوران، تامین کنندگان و سازندگان واجد شرایط گردد.
- دسترسي به اطلاعات مورد نياز در كمترين زمان ممكن
- مدیریت انواع فرم ها و مدل های ارزیابی صلاحیت
- قابليت دریافت انواع مجوزها، مدارک، گواهی نامه ها و مستندات با امکان ثبت و مدیریت تاریخ های اعتبار
- تکمیل و ارسال فرم های ارزیابی و محاسبه امتیاز مطابق فرمول های تعیین شده
- ارائه گزارشات تفصيلي مديريتي به صورت نموداري
- صدور درخواست ها تایید صلاحیت همراه با داشبوردهای مورد نیاز جهت مدیریت و تایید درخواست ها
- پیگیری ساده وضعیت تمام پیمانکاران مشاوران تامین کنندگان و سازندگان
- متمرکز سازی و ایمن سازی مستندات و داده ها و دسترسی به آنها بر اساس نیاز ز و سطوح دسترسی
- خودکار سازی فرایندهای دستی تائید صلاحیت و الکترونیک سازی منابع کاغذی
درباره قابلیت مدیریت تائید صلاحیت پیمان بیشتر بدانید:
قابلیت بومی سازی و اعمال تنظیمات
بومی سازی و مدیریت اطلاعات و منابع برای ایجاد و بروزرسانی لیست های کوتاه
تنظیم و تخصیص منابع لازم جهت ورود اطلاعات توسط پیمانکاران، مشاوران، تامین کنندگان و سازندگان
مدیریت انقضای مدارک
تاثیر تایید صلاحیت مداوم با توجه به انقضای منابع وارد شده توسط پیمانکاران، مشاوران، تامین کنندگان و سازندگان
جمع آوری و به روزرسانی اطلاعات جدید با توجه به سیاستهای سازمانی
تسهیل در تمدید و مدیریت اطلاعات توسط پیمانکاران، مشاوران، تامین کنندگان و سازندگان
همکاری آنلاین در محیطی مشترک
کاهش مراجعات حضوری پیمانکاران، سرپرستان و عوامل اجرایی
بهبود و توسعه ارتباطات بین بخش های مختلف سازمان و همچنین کارشناسان سازمان با پیمانکاران، سرپرستان و عوامل اجرایی
افزایش شفافیت فرایندهای اداری مناقصه و مزایده برای کلیه کاربران سامانه و پیمانکاران، سرپرستان و عوامل اجرایی
پایگاه داده متمرکز
افزایش رضایتمندی پیمانکاران، مشاوران، تامین کنندگان و سازندگان با یکبار وارد کردن داده ها
افزایش کارایی با افزایش سرعت رهگیری پیمانکاران، مشاوران تامین کنندگان و سازندگان در جمع آوری داده ها به حداقل رسیدن خطاها و ضایعات اداری
حفاظت از حریم خصوصی و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به دادههای حساس
یکپارچگی کلیه اطلاعات مرتبط در پایگاه داده