پیمان

سامانه یکپارچه مدیریت پیمانکاران، مشاوران، تامین کنندگان و سازندگان

ساماندهی فرایندهای مرتبط با پیمانکاران، مشاوران و تامین کنندگان و حذف مراجعات فیزیکی و غیرضروری و افزایش ارائه خدمات الکترونیک سازمان از اهداف پیاده سازی پیمان بوده است.

پیمان با ایجاد کارتابل های مختلف در سطوح مدیران و کارشناسان سازمان، پیمانکاران و مشاوران، تامین کنندگان و سازندگان، پرسنل  و نیروی انسانی شرکت ها، کلیه فرایندهای مربوط به مدیریت اسناد و مدارک، سوابق، ارزیابی‌ها، مصاحبه ها و... را به صورت الکترونیک و با استفاده از بستر اینترنت و اینترانت داخلی سازمان، ساماندهی و مدیریت می نماید.

این سامانه با استفاده از سرویس های در نظر گرفته شده قادر به ارسال و دریافت اطلاعات مختلف جهت یکپارچگی با سایر سامانه های سازمان می باشد. ققنوس راهکارهای زیر را با استفاده از سامانه پیمان به سازمان ها ارائه می نماید:

HSE PLAN 1

فرایندهای HSE

نیرو رسانی

نیرورسانی

تایید صلاحیت

تایید صلاحیت

ارزیابی

ارزیابی ها

مناقصه

مناقصات و مزایدات

اخطار و تشویق

اخطار و تشویق

تایید-صلاحیت

تایید صلاحیت

شناسایی و ارزیابی پیمانکاران، مشاوران، تامین کنندگان و سازندگان با استفاده از معیارها و رویکردهای مختلف مدیریتی و عملکردی یکی از چالش های هر سازمان می باشد. پیمان می تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی و مدیریتی به شما کمک کند تا این فرایند را بهتر و هوشمندانه تر مدیریت نمایید.

مناقصات-و-مزایدات

مناقصه و مزایده

وجود بستری جهت اجرای فرایندهای یک مناقصه یا مزایده برای یافتن بهترین پیشنهاد ها و انجام سریع عملیاتهای اجرایی جهت خرید یا فروش اقلام مورد نظر یکی از امکانات سامانه پیمان می باشد که علاوه بر کاهش زمان تحویل خدمت به واحد متقاضی باعث افزایش شفافیت و بهبود کیفیت پیشنهادات می گردد.

سامانه پیمان
سامانه ساپ
اخطار-و-تشویق

اخطار و تشویق

یکی از عوامل اجرای کم ریسک پروژه ها و افزایش کارایی پیمانکاران و عوامل اجرایی آنها در انجام پروژه ها، قابلیت تشویق و یا در صورت لزوم تذکر و صدور اخطار برای آنها می باشد. پیمان این امکان را فراهم می کند تا کلیه فرایندهای مرتبط با اخطار و تشویق پیمانکاران و عوامل اجرایی آن ها را به صورت آنلاین مدیریت نمایید.

امور-حقوقی

HSE

مدیریت فرآیند های مورد نیاز جهت دریافت مجوز HSE از واحد HSE سازمان جهت شروع پروژه از قبیل مدیریت اسناد و مدارک، منابع انسانی، تجهیزات و ماشین آلات و دریافت گزارشات فصلی و بازدیدهای دوره ای در حین انجام کار.

نیروی-انسانی-و-عوامل-اجرایی

نیروی انسانی

تهیه آرشیو و ثبت اطلاعات فردی، دوره های آموزشی، مهارت های شغلی، انواع فرم های اطلاعاتی مورد نیاز پرسنل و اسناد و مدارک مورد نیاز. امکان ثبت، مدیریت و نگهداری سوابق قراردادها و تسویه حساب های پرسنل با پیمانکاران و مدیریت آن همراه با درخواست صدور کارت شناسایی نیروی انسانی و مدیریت تسویه حساب پرسنل جهت عقد قرارداد جدید.

ارزیابی فنی پیمانکاران

ارزیابی عملکرد پیمانکاران

امکان مدیریت و تنظیم فرمها و مدلسازی آنها و ارزیابی الکترونیک پروژه های در حال انجام توسط کاشناسان مختلف با امکان تنظیم دوره های مختلف جهت ارزیابی پیمانکاران مجری قراردادها و پروژه ها و دریافت گزارشات عملکردی و بازدید از پروژه

کارگر

راهکارهای پیمان

سوالات متداول

سامانه پیمان یک نرم افزاری تحت وب است که بر روی تمام سیستم عامل ها و انواع دستگاه ها قابل استفاده می باشد.

مراحل لازم برای راه اندازی پیمان به شرح زیر می باشد:

  1. جلسه بررسی نیازهای سازمان و هماهنگی با واحد های درگیر
  2. برنامه زمانبندی و بومی سازی سامانه پیمان در صورت نیاز
  3. نصب، آموزش و استقرار سامانه پیمان و مبادله صورتجلسه تحویل سامانه
  4. ارائه خدمات پشتیبانی به صورت تیکتینگ، ریموت، تلفن و ...
  5. ارتقای سامانه در دوره پشتیبانی طبق هماهنگی با کارشناسان سازمان

در صورت هماهنگی با کارشناسان فروش شرکت ققنوس، زمانی جهت مشاهده دمو و بررسی نیازهای موجود برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

مقالات مرتبط

جولای
فوریه
زنبیل خرید