خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی ققنوس

با توجه به اینکه ارائه خدمات به مشتریان در حال حاضر یکی از بزرگترین اهداف کاری شرکت می باشد، کسب رضایت مشتری در بالاترین سطح هدف نهایی و سر لوحه کار تیم خدمات پشتیبانی ققنوس است. شرکت فناوری اطلاعات ققنوس در راستای خدمات پشتیبانی، امکان پشتیبانی به صورت حضوری، آنلاین و غیر حضوری را برای شما عزیزان فراهم آورده است. طبق توافق ققنوس با ارگان مربوطه، پشتیبانی به صورت هاي زير انجام می گردد:


همچو ققنوس بی مانند…

پرنده افسانه ای ققنوس

شرکت فناوری اطلاعات ققنوس در سال ۱۳۸۳ با هدف اجرای پروژه های نرم افزاری و ارائه راهکارهای جامع اتوماسیون مالی و اداری تاسیس گردید.شرکت ققنوس از جمله شرکت هاي انفورماتيکي است که با رويکردي نوين در مديريت ، کسب و کار در حال فعاليت مي باشد . فعاليت محوري اين شرکت را به طور عمده تحليل ، طراحي و پياده سازي سيستم هاي نرم افزاري و اطلاعاتي تشکيل مي دهند . این شرکت با پيش روی قرار دادن سياست هاي اقتصاد رقابتي و تجاری همراه با تکيه بر مولفه هايي اساسي چون افزايش کيفيت محصولات، خدمات و همچنين کاهش قيمت نهایی و نيز توجه خاص به مشتریان در پي جلب رضايت آن ها مي باشد.

این مجموعه هم اکنون با گسترش فعالیت های خود در زمینه های مختلف شبکه، طراحی وب و پورتال، طراحی گرافیک، طراحی اپلیکیشن موبایل، سامانه پیامک و… با بهره گیری از متخصصان مجرب آماده ارائه راه حل های نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه به سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی می باشد.