سامانه مدیریت فراخوان ها

کد : 24

 

سامانه آنلاین مدیریت فراخوان ها جهت برگزاری انواع مناقصه، مزایده و ارزیابی اعم از کیفی و فنی- بازرگانی، تهیه شده است.

سازمان ها و ارگان های دارای مناقصات خرید کلی کالا و خدمات می توانند از سامانه فراخوان ها، جهت تعریف، اطلاع رسانی و مدیریت خریدهای خود بهره ببرند.

این سامانه در راستای کاهش هزینه ها شامل هزینه ثبت و نگهداری اطلاعات و مستندات، کارهای کاغذی، تجدید و لغو معاملات در نتیجه خطاهای انسانی تدارک دیده شده است و قابل استفاده و خصوصی سازی در تمامی مراکز می باشد.

مختصری از قابلیت ها به شرح زیر می باشد:

• شفاف سازی و سرعت بخشی به روند معاملات

• قابلیت تنظیم انواع صورتجلسه

• قابلیت دریافت انواع گزارشات مدیریتی

• مدیریت اطلاعات پایه

• مدیریت انواع فراخوان ها

• مدیریت ارزیابی پیمانکاران، تامین کنندگان و مشاوران

• و بسیاری از قابلیت های موجود و قابل توسعه سامانه

جهت دریافت ریز مزایای سامانه های فونیکس، با کارشناسان ققنوس تماس بگیرید.

 




اتوماسیون اداری ققنوس

... نظرات خود را با ما در میان بگذارید ...

نام و نام خانوادگی:
ایمیل :

شرکت فناوری اطلاعات ققنوس کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات ققنوس می باشد