سامانه مدیریت فراخوان ها

کد : 24

 

سامانه آنلاین مدیریت فراخوان ها جهت برگزاری انواع مناقصه، مزایده و ارزیابی اعم از کیفی و فنی- بازرگانی، تهیه شده است.

سازمان ها و ارگان های دارای مناقصات خرید کلی کالا و خدمات می توانند از سامانه فراخوان ها، جهت تعریف، اطلاع رسانی و مدیریت خریدهای خود بهره ببرند.

این سامانه در راستای کاهش هزینه ها شامل هزینه ثبت و نگهداری اطلاعات و مستندات، کارهای کاغذی، تجدید و لغو معاملات در نتیجه خطاهای انسانی تدارک دیده شده است و قابل استفاده و خصوصی سازی در تمامی مراکز می باشد.

مختصری از قابلیت ها به شرح زیر می باشد:

• شفاف سازی و سرعت بخشی به روند معاملات

• قابلیت تنظیم انواع صورتجلسه

• قابلیت دریافت انواع گزارشات مدیریتی

• مدیریت اطلاعات پایه

• مدیریت انواع فراخوان ها

• مدیریت ارزیابی پیمانکاران، تامین کنندگان و مشاوران

• و بسیاری از قابلیت های موجود و قابل توسعه سامانه

جهت دریافت ریز مزایای سامانه های فونیکس، با کارشناسان ققنوس تماس بگیرید.

 




اتوماسیون اداری ققنوس

شرکت فناوری اطلاعات ققنوس کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات ققنوس می باشد