منشور سازماني

منشور انضباطي

  • استفاده نکردن از موبایل جز در موارد ضروری
  • رعـایـت آراســــتگی ظاهـر و بــاطن و تمیز بودن میز کار
  • جلوگيري از اسراف و مصرف بيهوده امكانات و اموال سازمان
  • توجه به آراستگی ، نظم محیط کار و انجام امورات لازم در این زمینه
  • استفاده از پوشش متناسب با عرف و فرهنگ جامعه و محیط کار (ترجیحا ست سورمه ای یا مشکی )
  • پرهیز از هرگونه صحبتی که مانع تمرکز همکاران می شود و مخل ادامه فعالیت آن هاست  در فضای مجازی یا محیط شرکت
  • هیچ گونه تماس شخصی در محل کار مجاز نمی باشد جز درمواقع  ضروری و با هماهنگی مدیریت مجموعه یا مسئول جانشین وی

منشور اخلاقي

  • حضور به موقع در محل كار و شروع کار در ساعت مقرر
  • رعايت وقت شناسي در برخورد با همكاران و ارباب رجوع
  • پایبندی به فرهنگ کار گروهی، خودباوری، آموزش پذیری
  • حفظ اسرار و عدم ارائه اطلاعات محرمانه سازمان به دیگران
  • راهنمايي به موقع و ارائه اطلاعات لازم به مراجعان و جلوگيري از سرگرداني آن ها
  • خُلق و خوی نیکو و گشـاده رویی، در نهـایت ادب، تواضع و دقت، در جهت انجام وظایف محــوله
  • فراهم نمودن فضاي مراودات به گونه اي كه مراجعان به مسئولان و كاركنان اطمينان كامل داشته باشند

منشور اخلاقي

  • احساس مسئوليت نسبت به حرفه و سازمان متبوع خود
  • زمان گذاري فعاليت ها و انجام آن بر اساس زمان پيش بيني شده
  • داشتن وجدان کاری و به کارگیری تمام سعی و توان خود برای انجام وظائف محوله
  • انجام وظايف به صورت و كارآمد همراه با سرعت و منطبق با قوانين و مقررات سازماني
  • توجه به صحبت ها و خواسته هاي مراجعان و حداكثر تلاش در پاسخگويي و ارائه خدمت به آن ها
  • ارائه اطلاعات لازم به همكاران به منظور انجام خدمات بهينه و تسريع در اجراي امور به نحو مطلوب
  • پرهيز از شايعه سازي، تهمت، غيبت، خبرچيني و هر اقدامي كه صميميت و اعتماد كاركنان را تضعيف كند

منشور اخلاقي

  • برقراري توازن و اعتدال بين زندگي شغلي و خانوادگي
  • وارد نشدن به حریم شخصی همکاران در محل کار حتی در صورت صمیمی
  • خودداري از تسليم مدارك و اسناد به اشخاصي كه حق دريافت آن ها را ندارند
  • تأکید بسیار بر جلب رضایت مشتری ، رسیدگی و پیگیری خواسته های آنان در هر شرایطی
  • فراهم آوردن امکانات آرامش خاطر مشتری، انجام به موقع امور و جلو گیری از اتلاف وقت آنان
  • ارائه گزارش کاری: انجام آن تا تاریخ مقرر و پیگیری از شخص یا اشخاص مربوطه تا رسیدن به نتیجه
  • حفاظت از تمامی دارایی های شرکت که در اختیار آنان قرار داده شده اعم از مادی و غیر مادی مانند متد های مارکتینگ ، اطلاعات مشتریان ، برنامه های مطالعاتی ، توسعه شرکت و …
  • در صورت عدم رفتار مناسب کارمندان مدیر مربوطه حق هرگونه تنبیه انضباطی را دارد که بر اساس میزان خطای شخص منجر به تذکر، توبیخ، جریمه و قطع رابطه همکاری نیز خواهد شد

همچو ققنوس بی مانند…

پرنده افسانه ای ققنوس

دراساطیر ایران، قُقنوس یا قُقنُس، معرب کلمه ی یونانی کوکنوس (Kuknos)، و همتــای کلمه ی هند و اروپایی و چینی فونیکس است و چنین می‌ نماید که شکل آن ترتیب و برآیندی از قرقاول، مرغ چینی و آمیــزه ی آن با دیــگرمــرغــان اسطوره ایست در این روایت ققنـــوس همتـــای قو در ادبیات اروپــایی است که با آوازخـوانـی ، زیست و زندگی خــود را به پــایــان می‌بــرد. اساساً در ادبیات ایــران نیـــز همچــون ادبیــات هنــد و اروپـایی، سوختــن در رنــج خــویش و از خـاکستــر خــود برآمـدن و تـولدی دیـگر، راه بــه اسطــوره ی ققنــوس دارنـد. در فرهنگ انگلیسی زبان، ققنوس Phoenix پرنده‌ای است افسانه‌ای و بسیار زیبا و در نوع خود منحصر به ‌فرد ، که بنا بر افسانه‌ها 500 یا 600 سال در صحاری غرب عمر می‌کند، خود را بر تلی از خاشاک می‌سوزاند، و از خاکستر حاصل، خود او دگر بار با طراوت جوانی سر برمی‌آورد و دور دیگری از زندگی را آغاز می‌کند و می‌گذراند. ققنوس در فرهنگ اروپایی غالباً تمثیلی از فناناپذیری و حیات جاودان است. ققنوس در اصل از ایران باستان به فرهنگ اروپا راه یافته است.

  • 09120186227  /  03153244012

  • تلفن دفتر تهران: 02188745705

    تلفن دفتر اصفهان: 03136759053

    تلفن دفتر شهرضا: 95-03153246990

  • info@phx.ir

    phx1383@gmail.com